Kul att veta, från 10 till 1

Tio första:
Första bästa kompis: Jens Åström
Första bil: Min röda Nissan Sunny
Första kärleken: Isabel
Första husdjur: Oj, första var nog en katt vid namn Mini
Första semester: Spanien när jag var ca 6, minns inte så mycket
Första piercing: ...Har inga.
Första jobb: Säljare på Biltema, om inte sommarjobb eller lumpen räknas
Första köpta skiva: År och dar sen jag köpte en skiva. Första var nog Basic Element's "The Ride".
Första konsert: Mora Träsk!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Nån cider nån kväll skulle jag tro. Dricker inte mycket.
Sista bilfärd: Till jobbet i morse
Sista ringda telefonsamtal: Till Annika igår kväll
Sista bubbelbadet: Länge sen, minns inte.
Sista spelade cd: Bland-CD i bilen
Sista kyss: Med Annika i morse
Sista gången du grät: På morfars begravning
Sista måltiden: Kyckling och Klyftpotatis till middag, om inte en gammal flygmacka till frukost räknas

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Mjo, länge sen
Blivit arresterad? Inte om inte fortkörningsböter räknas.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nope
Varit på tv? Inte vad jag vet
Fått ditt hjärta krossat? Yep
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Har nog hänt
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Haha, jo

Sju saker du älskar att ha på dig:
1. T-shirt
2. Mjukisbyxor
3. Skaljacka
4. Fleace
5. Jeans
6. Mössa
7. Täckbyxor

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat tidigt (ca 04.10!)
2. Åkt till jobbet
3. Ätit kinamat (rester alltså) till lunch
4. Gått på stan med Annika
5. Hämtat nummerlapparna till stadsmaran
6. Hoppat studsmatta

Fem favoritsaker:
1. Vita berg
2. Gröna skogar
3. Kramar
4. Varmt sjövatten
5. God mat

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Annika (flickvän)
2. Mamma
3. Isabel (barndomskompis)
4. Lillsyrran

Tre val:
Svart eller vitt? Vitt
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
- Luffa genom Europa / allmänt se Världen
- Stadga mig och skaffa barn

En sak du ångrar:

Att jag inte åkte och säsongade i tänndalen när jag hade chansen i vintras.
No big deal egentligen, men jag ångrar det nog ändå.


Kommentarer
Postat av: Carooouuue

yo! nu har jag hittat till din blogg hehe.

snodde listan av dig också, men har skrivit att jag tog den från dejj. välkommen även till min blogg!:D

lööv

2008-05-23 @ 10:36:29
URL: http://carou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0