Designhjälp sökes!

Hej alla glada!
Jag undrar om det är någon som kan någonting om att designa bloggar som vill hjälpa mig fixa till den här =)
Jag har frågat några som erbjuder designhjälp, men jag har inte hört något på en vecka nu, så jag tänkte bara fortsätta tjata lite, haha.
Jag har gjort ett mycket flexibelt exempel i photoshop (de flesta detaljer är egna lager) på hur jag har tänkt mig. Jag betalar gärna en slant till den som vill ta sig tid med det här, det tar ju trots allt en stund.

Skriv en kommentar om du vill hjälpa till, så kan vi ju höras via mail eller så.


Hoppas jag får höra från nån snart, jag vill ha en snyggare coh personligare blogg ;)
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Madelene,

Vad vill du ha fixat? :P

2008-05-30 @ 10:05:41
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0