Vem är då detta..?

...sitter du kanske och undrar nu, om du inte redan känner mig.
Ja, vem fan är jag? Jag tror vi sparar såna djupa frågor till senare, men här är lite mer ytlig info om mig ;)

Namn: Daniel Sundberg
Ålder: fyller 21 i år
Relation: Redan tagen, sedan ungefär två år ((Annika Matti))
Familj: Mor, Far, lillsyrra, tre katter, en hund och två hästar.
Bor: Gäddvik, Luleå. Fortfarande hos mina päron, men jag jobbar på det.
Studerat: På Idrottsgymnasiet (inriktning Friluftsliv & Ledarskap) här i stan. Även läst en strökurs i "fantasy" på LTU.
Gör för tillfället: Jobbar med bagagehantering på Kallax flygplats strax utanför Luleå.
Intressen: Oj, nu blir det en lång lista.. men jag kör den ändå; natur & friluftsliv, djur, människor, resa, skidåkning, fantasy, filosofi, psykologi, kultur, historia, kampsport, musik, datorer, mat, fotografering, film, och egentligen en massa mer saker men det får räcka såhär ;)

Något som jag tror att få människor vet om mig: Jag har en gång blivit utnämnd till årets svärmorsdröm.
Något jag har gjort som jag tror få andra har gjort: Åkt slalom längs en alpglaciär från Italien ända in i Frankrike. Över två mil utförsåkning utan att åka uppåt efter att ha stigit av vid toppen.


Jaha det var lite kort, ytlig info om lilla jag. Jag berättar gärna mer senare =)
Tjo!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Årets svärmorsdröm - då var mina kompisar inte så långt ifrån dårå ;P

2008-05-15 @ 16:44:36
URL: http://theswedish.blogg.se/
Postat av: Carooouuue

ååh 2 mil:D vad hääärligt!, ja det harjag då inte gjort!

2008-05-23 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0