Hemma bra men alperna bäst..

Det är onekligen skönt att komma hem igen när man varit borta nästan en månad, men det hade verkligen varit najs att stanna kvar nere i Österrike och åka hela resten av säsongen. I ärlighetens namn skulle jag nog till och med haft råd.
Jag ska fixa upp bilder, men det kan dröja för kameran blev kvar där nere så syrran får nog posta den eller nåt.

Men nog om det förflutna, vad har jag gjort idag?

Var å tränade Ashihara-karate med David och Cogo i tre timmar. Det var bara friträning så de va ju inte jättehårt, men ujuj va trött man blir. Men det ska bli kul på måndag, för då ska jag börja träna med dom "på riktigt". Och det allra bästa är att Annika har lovat att prova också, hoppas bara hon gillar det!


Nu ska jag fortsätta att hitta på saker att göra för att slippa se Melodifestivalen. Ha de bra alla mina miljoner läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0