halsfluss light

tjo

Som jag skrev i förra inlägget så blev det inget kebne den här veckan. Grymt tråkigt, för kollar man nu så ser man att det nog visst hade blivit najs väder där uppe! bummer :(
Men å andra sidan var det nog tur för lilla jag att vi inte åkte. Jag har rejält ont i halsen, och även om jag inte känner mig speciellt sjuk så blir man ju lite hängig när man har konstant jätteont nånstans :P
Och det är så lurig halssmärta också, det sitter liksom ovanför struphuvudet, så jag kan andas, prata, hosta, skratta osv, utan att det gör mera ont än det gör hela tiden. Men just när jag sväljer gör det helt sinnessjukt ont, så det känns ända bak i nacken typ.
Inge kul.
Och gissningsvis inget man hade velat ha när man knatar omkring i fjällen :P

Så dom här lediga dagarna som egentligen inte skulle ha spenderats hemma alls, använder jag nu till att knarka ipren och tycka lite synd om mig själv xD

Kram på er alla där ute! Hoppas ni är friska och njuter i fulla drag av sommaren :D

Kommentarer
Postat av: TJ

Det var väl onödigt att bli sjuk! Jaja, det kan inte undvikas. Krya på dig, kompis! kram

2009-07-30 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0