Pantless-o'-clock!

Tjena!

Jag måste bara berätta om igår, det var lätt ett av dom roligaste partyna jag har varit på! Helt nykter och ändå blev jag kvar till efter klockan 6 på morognen, haha. Det var massor med folk där som jag typ har känt jättelänge fast bara lite grann genom andra och så, och nu känner jag dom mycke bättre å de e ju alltid najs :D
Dessutom var det massa annat trevligt folk där så det fanns alltid nån att snacka med och bara hänga och chilla även om man va nykter själv. Skitkul! Jag fick också massa beröm av folk jag kände för hundra år sen innan jag blev smal, så det var alltså både trevligt och en lagom självförtroende-boost!
Sen lite senare vart det ännu mer intressant... eller hur man nu ser på det xD

"Klockan är pantless-o'-clock!" utropades och plötsligt gick alla runt utan byxor!
Oookeeejj... ajja, jag hänger väl på! Vad är det värsta som kan hända, hehe? xD
Förutom det ökända böglyftet förstås, vilket det debatterades länge och högljutt om huruvida det var läge att utföra...

Men tro inte att det slutade där hehe! När första hypen över pantless-o'-clock dog ut och alla var relativt bekväma med detta halvnakna faktum blev det även "shirtless-o'-clock" och sen var det bara bh'ar & trosor, kalsonger, och strumpor kvar så långt man kunde se. Jag erkänner att jag tog på mig byxorna rätt snabbt efter att shirtless kom igång, men jag var ju trots allt nykter och jag va iaf topless resten av kvällen haha.
Jag tror inte det blev något riktigt böglyft till slut, men väl en hel del fulla människor som tog på varandra haha. Helt underbart halvsjukt att stå och beskåda med nyktra ögon xD
Vid något tillfälle ryktades det att det pågick en spontanorgie på övervåningen, men jag kände inte för att utforska närmare så jag kan varken bekräfta eller förneka hehe ;)


Det var iaf både den sjukaste och en av dom bästa fester jag har varit på.
Hade vart kul att ha mer bildbevis, men den här får duga ;D


Kommentarer
Postat av: carro

haha vad är det där för orgie! HAHA SHIET

2009-07-09 @ 13:41:45
URL: http://carou.blogg.se/
Postat av: TJ

Det är alltid då när man är borta som folk blir tokiga! WHY?! Varför förtjänade jag att missa detta?!

2009-07-09 @ 21:24:41
Postat av: Danne

Haha, ja carro eller hur?? xD



Hahaha, ja vi får väl hoppas på en do-over då, så du får va med TJ!! Frågar man snällt kör dom säkert en likadan till haha, alla verkade tycka de va en grymt najs fest xD

2009-07-09 @ 23:32:56
URL: http://advena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0