Trevligt i huvudstaden

Tjo!
Ja vet, jag är världens sopa som skriver så sällan nu ett tag. Och inte blir de bättre nu heller, för nu måste ja gå å sova. Upp å lasta fisk igen imorrn, skoj skoj...

Men Stockholm var trevligt iaf, både allt allmänt mys hos släkten och själva bröllopet som ju var anledningen att vi for ner.
Jag ska skriva lite mer om vad vi gjorde och lägga upp en fin bild eller två, men just nu måste jag som sagt krascha på kudden snarast, ujuj.

Gonatt på er, jag återkommer ;)

Kommentarer
Postat av: TJ

Vad gulligt med bröllop! Var det en fin cermoni?

2009-07-21 @ 11:14:38
Postat av: Danne

Ja absolut, det var jättemysigt.

Inget storstilat eller nå mycke folk, men mycke vackert och trevligt :)

2009-07-23 @ 09:21:58
URL: http://advena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0