Fem slappa veckor...

...senare så är jag inte alls i samma form som jag var innan dom fem veckorna, haha.

Jag insåg härom dan att jag inte har varit och tränat ordentligt sen senaste karategraderingen, och den var för typ tre veckor sen. Och om man inte räknar den (fast det gör man för det va tre sjukt tunga dar) så är det typ fem veckor sen jag träna sist :P
Illa.
Minst sagt illa.

Men idag blev det iaf ändring på det! Var på Inpuls med morsan och körde spinning/core i ca en timme. Högintensivt och svettigt som vanligt, och lilla daniel är nu döende haha xD
Jag har ju cyklat till och från jobbet (ca 5km) och jag har ju trots allt ett ganska fysiskt jobb, men fy faaan om man får säga så vad trött man blir när man inte gjort just det här på så länge. Jag har typ inga magmuskler kvar tex haha.
Men jag ska skaffa nya, man måste ju va i trim inför gran canaria om inte annat ;)

Det fick bli ett kort inlägg idag, jag citerar nasse från nalle puh "ja-ja-ja-jag har ett viktigt mö-mö-mö-möte, u-u-under min säng"
Fast inte under i ärlighetens namn, det blir nog ovanpå som vanligt. Men det blir lite tidigare isäng idag än dom senaste dagarna iaf hehe.

Ha de najs alla där ute i sommarnatten :D
G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0