najs med sällskap i lägenheten

tjO!
Igår kom Julia, som hyr det andra rummet i min lägenhet. Grymt trevlig tjej så jag tror det kommer funka finfint. Kul att ha lite liv och rörelse i lägenheten i allmänhet också!
Riktigt kul att hon har dykcert sen typ ett år tillbaka också, så vi måste ju fara å dyka en massa sen :D

Hehe ja då moster lilla, jag fick ditt sms. Men man pratar knappt ens om svininfluensan här nere, och jag har svårt att tro att jag skulle få ta det utan att betala kostaskjortan typ (om dom ens har något vaccin). Tack för omtanken ändå! Världens bästa moster!

Annars inte så mycke att orda om tyvärr. Var på fyra sjut meningslösa och tråkiga infomöten på förmiddan och har köpt nya flip-flops. Sjukt spännande dag verkligen haha xD

Men vi hörs igen mina vänner, kram på er :D

Kommentarer
Postat av: Cogo

Bildbevis på Julia! :D

2009-11-13 @ 09:56:19
Postat av: Broder Johan

Tjo danne kul att se att lite kött flyttat in;) nee du det där med svinen är inte så farligt här i spanien (räknar med den lilla ön till vänster även då!) då det inte sprids lika lätt i denna fuktiga värmen osv så låt bli den + att den kostar! hopaps du har det toppen där annars. Hur länge har du planer på att vara där igentligen? Keep up the good work and spread the lule word:P

2009-11-13 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0