the progress report

TjO!
Har varit en ganska kass vecka, i jämförelse med tidigare iaf. I tisdags var jag sjukare än jag nog har varit pá nágra ár tror jag..
Men det gick över och nu már jag avsevärt bättre.
Sen försvann min plánbok ocksá, sá det har varit lite trist bitvis som sagt.

Men nu ids jag inte skriva sá mycket. Tänkte jag skulle lägga upp lite nya bilder och sá bara.

En grej bara, och nu är jag lite vulgär men ni fár stá ut eller scrolla förbi hehe.
Jag har en progress report pá dom beryktade magrutorna, främst för ett litet vad jag har med en viss kompis, men det finns fler som visat intresse för hur det gár hehe.





Och nu lite andra bilder frán recently :)



Kram pá er gänget :D

Kommentarer
Postat av: Cogo

Dude! Det där är fan fusk! Jag är då inte ens i närheten ännu :( Och de där linjerna man får nästan nere vid skrevet är ju skitsvåra! Snyggt jobbat!

2009-11-28 @ 23:42:41
Postat av: Johanna

PORR!!!! ;)

2009-11-29 @ 15:11:00
URL: http://utanrecept.blogspot.com
Postat av: lillasyster

Asså nu är vi nog nästan ovänner. inte nog med att du chockar en stackars lillasyster med sånna VULGÄRITETER när hon sitter här och läser helt oskyldigt, men du ska också komma och glänsa sådär med solbränna och diverse utstående muskler jag inte3 vill se! Så stört orättvist. kul när jag kommer ner sen alldeles blekfet och julmatsstinn. BLÄ

men fan så duktig du varit, det börjar ju synas en och annan muskel som sagt!! jag tränar massor på inpuls (typ en gång i månan...) så jag har nog också magrutor och solbränna snart;)

hoppas jag känner igen dig sen! Kram kram lilla storebror:)

2009-12-07 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0