Nya bilder!!

Tjennaaa!!
Nu har jag ju inte skrivit alls nå duktigt på ett tag! Illa illa. Men nu börjar det iaf plana ut och lugna ner sig lite. Det är inte direkt lugnt, det kan man inte säga, men det blir bara bättre nu iaf :)
Huset är nu fullt beboeligt (om än inte helt färdigt), så vi är alla lite mer avslappnade. Jag och Björn var och tränade idag vid lunch, och det var första gången för honom på en månad. Jag har ju varit några gånger, men det är ändå en vecka sen senast, så de va grymt skönt. Han vart så nöjd och glad igen att han bestämde att vi skiter i å jobba idag, så nu sitter jag å myser nere vid havet med en stor cappuchino och lite lugn och ro framför datorn så jag hinner hålla kontakten med er allihop ;)

Och inte nog med att jag idag äntligen fått tummen ur ändan och skriver ett inlägg igen, idag blir det även massa nya bilder här på bloggen!! Jag lägger ju upp liiite mer frekvent på facebook, men jag måste ju visa lite här också. Jag ska lägga in en länk till mitt offline fb-album här i sidolistan också förresten, så ni kan kolla där även om ni inte har egen facebook :D

Infomötes-dag imorron, lite stress på förmiddan men förhoppningsvis (förmodligen) lite lugn å ro på eftermiddan. Kanske blir att åka på födelsedagsparty i san fernando för en byggjobbarna, det vore kul. Jag ids nog inte om inte Björn åker (jag är som ett plåster haha), men de vore lite kul om de blev av :)
Sen rullar nästa vecka igång med mera vandring, blir skönt. Björn har lovat dyrt och heligt, sig själv och alla andra, att han ska följa med upp på måndag. Men sen får vi väl se om det kanske är min tur att ha micken och bussguida en grupp på onsda eller nästa freda :)

Meen, nu ska jag nörda vidare på facebook och allt, så jag hinner innan Egoista stänger. Lördagar är enda dan i veckan dom inte har öppet till "sent". Men ikväll ska vi kanske gå och käka ute vi som är här, på en najs resturang uppe i själva stan. Det vore härligt :D
Ha de gänget, vi hörs!!

           


Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Hej hjärtat!

Alltid lika kul när du skrivit i bloggen och vilka fina bilder du lagt in den här gången! Nu väntar vi med spänning på att du fixar den där länken till ditt offline fb-album :)

Kram

Ma

2009-11-01 @ 23:29:33
Postat av: TJ

Chilla vid stranden? Det är ju fusk, för här har snön nyligen kommit. Det ser ut som att du har det jätte mysigt där nere. Har du vuxit något som människa?

2009-11-05 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0