Veinte y dos años!

Tjo!
Nu har man fyllt ett helt år till då xD
Och födelsedagen blev inte alls som jag trodde, men ändå alldeles utmärkt :)

Måndagar är ju vandringsdag, så jag gick upp strax efter fem som vanligt för att va på kontoret vid sju och plocka ordning på allt inför dagen. Allt flöt på fint och vi hämtade up folk as usual.
MEN, sen kommer en familj och säger typ "vi tog med en till, det går väl bra?" vilket ju bara är jättenajs anars, men just idag var bussen FULL, så för at dom hon skulle kunna följa så fick jag hoppa av. S där stod jag emd matsäck och hela kittet och suckade när bussen for iväg.
Jippie... en hel dag til med att måla lister, och förmodligen ensam uppe i huset också. Utsikter för en underbar fölsedag...

Men jag bestämdemig för att jag förtjänade förmidan off, så jag for och tränade i 1½ timme och åt en najs lunch nere på mitt ställe hos gunnar och sussie. Och sen efter lunch gick jag och köpte kakor och läsk och gick upp till huset för lite målande och städande och fikande med byggjobarna. Det var trevligt tbh, och sen kom björn lagom tills domandra drog och så jobbade vi vidare ett par timmar.

Sen vart det hem för en snabbdusch och lite ensam-mys med en god hemmagjord pastasallad och en kall öl. Ett paket färska dadlar och en banan till efterätt så va den middan avklarad.
Nu sitter jag här nere på egoista igen, och nördar lite. Har just gått igenom och svarat på alla grattismail jag fått på facebook. Och det tog sin runda stund vill jag lova! Fan va underbart det är med vänner, man känner sig verkligen på topp efter så många glada tillrop :D


Så stora tack och kramar till alla er som hört av er, och kram på alla er andra också ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat!

Härligt att se att du tog väl hand om dig och kostade på dig lite mys iaf på födelsedagen:)Pelle och jag kämpar med att förstå jur det gick till att vi nu har en son som är tjugotvå?! Jag håller ju på och röjer och hittade brochyren för Lule´gymnasterna där du står med armen om Anna och det känns inte så länge sedan, oj vad tiden går fort när man har roligt och livet är roligt! Se nu till att ta dykarcert. när det börjat lugna sig lite på jobbet! Vi sätter in pengarna snart, du kan ju kolla upp ostnaden så länge. Hoppas du får en fortsatt bra födelsedagsvecka! (Vitt är en fin färg, ha-ha).

Kram

MA

2009-10-20 @ 08:27:02
Postat av: Cogo

Happy B-day i efterskott :)

2009-10-20 @ 13:35:47
Postat av: Åke Åström

Hej Danne!

Ett försenat grattis på födelsedan från mig och Karin. Det är roligt att du verkar trivas nu när du är iväg och testar dina vingar. Synd bara att du inte fick följa med på utflykten men det är väl sånt man får stå ut med.



Vi har det bra trots att vi inte bor på Kuno längre. Jag har det extra bra just nu för jag har turen att få sköta Fanny som ligger i sängen och jollrar trots att det är dags att sova.



Ha det bra och sköt om dig.

Många kramar från Åke och Karin

2009-10-22 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0