Fin vandringsdag!

TjO!

Idag var en härlig vandringsdag med perfekt väder och en skön entusiastisk grupp. Egentligen inte så mycket intressant att säga eftersom allt flöt på så bra hehe.

Imorrn blir det att hjälpa Björn bygga tak på terassen i nya huset, så blir det troligtvis taklagsfest och grillning på kvällen. Mys!

Jag utlovar nya bilder nån gång nu i dagarna, har inte laddat över från kameran på ett tag. Men ni som kollar märker ju när de händer ;)


Jag förresten tipsa om att vi har en ny förbättrad facebook-sida nu (som ni når HÄR), som är enklare för oss att uppdatera och där det kommer krylla av fina bilder, nya uppdateringar och information om händelser!
Länken är till facebook, men vem som helst kan gå in och kolla utan att vara inloggad eller ens medlem på facebook. Gå in och kika en snabbis!



Kram på er alla, ha det najs!!

Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Var in på Facebooksidan, waow vilka bilder! Åh våran finkille var ju också med på några bilder!!! En liten miss i texten var att ett du kommit bort i undre stycket om ... tar dig bort från osv.

Jag hör av mig imorgon efter bankprat.

Jättekramar

mamMAlena

2009-09-28 @ 21:22:11
Postat av: Mormis

Var inne på Facebooksidan och tittade på bilderna. Var det du som var med Björn? Ser plötsligt mammas kommentar här ovan och förstår att så måste det vara. Jätteroligt att följa med lite i din tillvaro på kanarieholmarna. När väntas det bästa vädret dvs när är det bäst att jag kommer?Kram Mormis

2009-09-29 @ 10:45:37
Postat av: Mormis

Kollade bara de första två bilderna innan jag upptäckte hela albumet. Där såg jag naturligtvis att det var du som stod vid grillen osv.Så dålig syn har jag inte fått ännu.Här är klart o soligt men det var bara 1 grad varmt i morse.Hösten är här!

Kram igen! Mormis

2009-09-29 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0