flyttad och klar!

Tjo!
Igår flyttade jag helt och hållet in i nya lägenheten i San Agustin, där jag ska bo resten av säsongen. Den är verkligen grymt fin, med nära till allt och schysst hyra. Får jag bara tag på en inneboende blir det kalas dehär! Och ja då syster lilla, du kommer rymmas utmärkt. Det är två sovrum, och två sängar i det ena, så det är inga problem ;)
Enda nackdelen med lägenheten är att det blir längre till kontoret nu. Men det är å andra sidan bara en knapp månad tills kontoret kommer efter mig dit bort, hehe.

Igår kom Björns kompis Jocke ner och hälsade på. Han har bott här till och från i massa år, och funderar på att komma ner igen över vintern. Så igårkväll var det öl och fotboll som gällde! Sen satt vi tre och snackade typ halva natten, och det blev väl nån öl för mycke där hehe. Så det har varit en mycket lugn dag idag xD
(by the way, japp jag har lärt mig dricka öl)

Imorrn är det infomöten, och kanske blir det att hjälpa till att lägga golv i björns nya hus. Det beror på om det är så klart att det är läge redan imorrn.
På fredag är det vandring igen! En specialare med ledningen för ett av dom större resebolagen vi samarbetar med. Det är uppe på gården i bergen, så det ska bli sjukt trevligt tror jag :D


Jag har förresten konstaterat att det tyvärr INTE är billigt med sms, som jag trodde förut. Inte utomlands iaf :(
Det går ca en € (tio spänn!!) per utlands-sms. Så jag var redan idag tvungen att ladda om mobilkortet. Grymt tråkigt, för det finns nog risk att tex mitt och lilla mosters smschattande på kvällarna känns lite lyxigt :/
Men ni kan ringa mig och prata!!! Kostar gratis för mig! ...inte för er kanske.. men för mig :D


Hehe, ja du trollbarn, är man bäst så är man ;)
Men de e ju ganska stor skillnad i workload mot vad du hade. Det kommer ändå definitivt inte bloggas varje dag, och det kommer bli markant mindre sen när det blir mycke å göra, men då och då ska ja väl hinna sitta å nörda en stund xD

Va härligt att du fick sålt det gamla vraket mormor! Skönt att slippa ha den stående på tomten :)
Hehe, ja du brukar ju ha en del att stå i. Man kan säga att du får ta semester från att va pensionär sen, det verkar ju nästan som ett heltidsjobb ;)
Jag längtar också tills du kommer ner. Det finns som sagt en extra säng i mitt rum som väntar på dig!

Hehe, lite snorig har jag fan lyckats bli. Men jag ignorerar det, jag har varken tid eller lust med att va förkyld.
Jaa, klart gymkortet är invigt, jag har hunnit va där tre gånger nu. Och troligtvis blir de imorrn också, eller till helgen.


Nuu, ska jag cykla hem å sova. Kram på er alla glada, vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Thomas "Cogo"

Sounds awesome! :D



Surt som fan att det ska vara så dyrt med telefoni hit och dit till utlandet :( Email är iaf gratis :)

2009-09-23 @ 22:03:47
Postat av: mamMAlena

Härligt med nya lägenheten! Vad skönt att du nu lite mer permanent är på plats. Ta det lugnt med ölen!!!;) Du som inte brukar dricka så mycket. Hoppas förkylningen inte blir värre utan håller sig "i skinnet". Imorgon ska jag försöka komma igång med att maila till dig ibland också.

Kram och sov så gott!

2009-09-23 @ 23:36:09
Postat av: Mika

Aj fasen var det så dyrt...hmmm....men det kostar inte att läsa sms:en väl? För då kan jag messa och du kan svara på bloggen senare ????

Är det bättre att bara kommentera på bloggen eller vill du ha mail också. Appropå regnperiod....här vräker det ner idag och de har sagt att det skall eventuellt bli åska...men termometern visar endast på blygsamma +10 grader Celsius så det tror jag inte att det blir....ha det nu så gott....fantastiskt att du numer dricker öl....tycker du det är gott också?



Vi hörs snart igen,

Mika

2009-09-24 @ 13:27:10
Postat av: Mika

Har du balkong på nya stället ?

2009-09-24 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0