kommentar-svar


Tack för kommentarerna förresten! Skriv mer så jag vet att ni lever!
And that goes for all of ya ;)

Missa inte det riktiga inlägget här nedanför nu bara!


Mjoo mamma, januari verkar najs. Men som jag förstår det nu så är mars ännu bättre. Men ta nåt billigt och kom ner bara, det regnar ju ändå nästan aldrig och frodigaste blomningen är tydligen i april/maj. Så det är bara att komma ner när ni kan och känner för de, jag finns här och välkomnar er (oavsett om ni ska krascha i min lägenhet eller inte hehe).
Det gäller alla som vill komma ner förresten, jag kommer ha stor lägenhet så det blir nästan gratis boende hos mig ;)
Såså, jobba inte ihjäl dig nu lilla mor. Du måste ju va fit for fight när du ska komma ner och vandra sen!


Nope Jessica, jag har inte sett henne. Men hon kan mycke väl ha vart med på samma plan som vi prata om.
Car de i Playa del Ingles hon bodde eller? Jag bor längre österut (just nu i Bahia Feliz och från nästa vecka och resten av säsongen i San Agusin), så det blir nog svårt att hinna få kontakt med henne xD


Ooh mormor! Mera kanelkaka, även här nere?? Det låter ju för bra för å va sant :D
Va kul ändå att du kanske blir av med åbäket snart!


Jättekramar till alla som kommenterar... och alla andra också xD

Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Hej igen lillgubben!

Nu har jag lämnat in nycklarna och slutat ordentligt. Idag är jag hemma och myser med din tvärförkylda lilla syster. Har du klarat dig helt från förkylningen? Får du någon ersättning nu när du gör saker typ datagrejor och följer med på turer redan innan oktober börjar? Tjejen du ev skulle dela lägenhet med det var väl inte hon med pojkvän va´? Kan det bli så att du blir enda anställda eller? Jag tänket på kommentaren om det finns tillräckligt med jobb eller missuppfattade jag? anna och jag håller på att kolla upp om vi kan skriva/fota en bok om event i Norrbotten. Du kanske får skriva en bok om event på Kanarieöarna för svenska upplevelseturister? Nu ska jag ut och skotta lite grus i solen:) Kram på dig älsklingsgrabben!!! Vi hörs igen snart (Ser fram emot bilderna du skulle lägga in) / mamMAlena

2009-09-15 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0