sommaren sammanfattad!

Ja!
Jaha ja!

Jaså?

Dags att kicka igång det här gamla skrället igen nu alltså?

Ja varför inte.
Det är fan about frikkin time att jag skriver nåt nytt här nu. Inte för att jag har någon som läser här längre hehe, men bara för sakens skull. Om knappa två månader kommer jag sitta på Gran Canaria igen och skriva så att lilla far och alla andra glada människor kan se wtf I'm up to down there ;)


Eftersom jag inte har skrivit ALLS sen jag kom hem från ön kan jag ju (bara from the top of my head) försöka sammanfatta sommaren so far. Enjoy.

Kramade om hela familjen på flygplatsen.
Hälsade på den nya hunden.
Träffade och kramade alla min fina vänner.
Började spela underbara nördiga magic-kort igen.
Fick tillbaka mitt gamla jobb.
Lastat väskor i små flygplan (internationellt sett alltså) som aldrig förr.
Drack öl med vänner.
Jobbade extra på flygplatsen med att röja skog och städa runtomkring på området.
Drack vin med mor och syster.
Började inse att pengarna jag hade skulle ta slut innan första lönen från lastningen.
Tog på mig att med en kompis måla en grannes lada (typ stort uthus).
Målade på ladan.
Drack vin med en underbar barndomskompis.
Spårade ur och kysste henne, bad move...
Makes up and stays close friends.
Målade lite mer på ladan.
Går på krogen med syster yster.
Ochbarahoppsanfavanhände?????
Ny riktigt riktigt najs tjej!
Diskuterade filosofi, kärlek och meningen livet med en nära killkompis heela natten.
Cyklade med tjejen till hennes jobb, jag var ju ändå vaken... ;)
Målade på ladan.
Köpte ett paintballgevär.
Lirade paintball med mer än tio pers från jobbet, alla köpte egna bössor.
Sov över hos tjejen... igen :D
Spelade lasergame.
Lät mig villigt hookas när tjejen ställde Frågan.
Målade mer på ladan.
Fick betalt.
Lirade paintball.
Bakade bullar med tjejens mamma.
Firade tjejens lillasysters artonårsdag.
Fest och alkohol, tjejen freakar och vill ha space.
Klart hon får om hon vill ha det...
Tung vecka med mycke ensamhet.
Pratar ut med tjejen igen och fick svårt återfall på knarket som kallas kärlek.
Bra vecka, inte alls lika ensamt :)
Spelade volleyboll för första gången på läänge, så fantastiskt mycke roligare än jag mindes det!
Fick första lönen från lastningen.
Kunde nästan betala tillbaka det jag hunnit bli skyldig min mor...
Hjälpte annan barndomskompis flytta ut barn och prylar ur lägenhet på väg mot villa.
Målade takfönster på ladan och fick mer betalt.
Hjälpte annan granne att röja skräp och bära gamla sängar.
Konstaterade att knarket tagit slut och jag inte längre hade en ny tjej.
Började jobba 06.00 i morse men känner mig ändå relativt vaken.
Sitter och tänker på en fin tjej som jag gärna hade haft med mig till Gran Canaria... men men, nån annan gång i livet kanske :)
Blickar framåt, ut i världen och vidare i livet.


Så, det var i stora drag!
Har säkert missat en hel del, men då kanske jag kan lägga till det sen. Eller någorlunda löpande från och med nu, vad tror ni om det?? Så kan man kanske börja kalla det här för en blogg igen snarare än ett gammalt arkiv.

Ha det gott allihopa, vi hörs igen ;)

Kommentarer
Postat av: Cogo

Skönt inlägg! :)

2010-08-08 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0