hon kom, hon såg, hon segrade

tjO!

Efter mer än två veckor av total bloggtorka återvänder jag från det döda xD
Men jag skyller helhjärtat på min trollsyster som har varit och hälsat på. Sjuukt va kul vi kan ha ihop haha. Osams då och då, men fan va kul det är med npn som har så lika humor och musiksmak och hela kittet. För att inte tala om alla galet roliga internskämt hemmifrån som INGEN annan fattar här nere. You'll be missed sis, and by more ppl than me (and you know it). Haaar du möjlighet att titta förbi en gång till så är du alltid välkommen.

Ujuj. Hade ju tänkt skriva jättelångt om allt möjligt vi har gjort under veckorna nu, men jag har börjat skriva på de hemma på datorn, och glömde självklart usb-stickan (igen jag vet) med nya bilderna och allt sånt...
Såååååå, det får bli en annan dag ;)


Idag har ja iaf legat på stranden för typ sjätte gången sen jag kom hit! Inte ofta.. men sjukt najs faktiskt :D
Var nere i Amadores med några polare (bla dyk-karins familj). Vilket ju självklart resulterade i otaliga brottningsmatcher i och utanför havet med hennes två galna busungar hehe. Soligt å fint, och skönt att ta det lugnt mellan dom små världskrigen. Riktigt härlig dag verkligen :D

Men nu ska jag pinna ner och laga lite pastasallade inför vandringen imorrn.
Det blir coolt förresten! Långvandring med norska friidrottare imorron, blir nog äckligt tungt hehe. Men det blir en nog en riktigt najs omväxling från mig och min förmåga att passa så bra med alla som vill gå KORT... glad och trevlig for the win, hehe. Men inte alltid xD

Nä, nu måste jag pysa. Ha de gott mina vänner, många kramar!
<3


Kommentarer
Postat av: Lillasyster!

Saknar dig och allt och alla där nere också! Hade sjuuukt stört roligt! Kanske inte så mycket träningsläger som vi hade planerat, och inte så mycket solbränna heller, men i övrigt var det världsklass;) Fortsätt ha det fint nu! Kram kram kram

2010-03-01 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0