Mera pissväder

Tjenixen allihopsen!

JULVECKAN ALL OVER AGAIN!!
Pissväder med andra ord. Massor med vatten och stenar på bergsvägarna och ingen höjdare att bege sig uppåt med en buss full med betalande gäster. Så idag vart andra gången för säsongen vi blir tvungna att ställa in. Skönt med en extra dag ledigt, men alltid roligt att vandra så de va ju lite synd.
Det blev storstädning av jättehuset istället, och lunch uppe på deras fina terrass. Sen gick vi ner både jag och Björn och Linda (frun i rockyhuset) på gymmet. Det får nästan räknas som långpass för mig, körde lite mer än 1½ timme. Jag brukar ju vara där efter vandringar och så rätt ofta annars, så oftast blir det inte mer än 50-60 minuter. Men idag fanns det inga undanflykter, och nu är jag sjukt trött hehe.

Ska hem till dyk-Karin och käka middag om en stund nu, ska bli mysigt. Hennes kids är dock precis i den åldern så dom aldrig sitter still och aldrig är tysta. Alls. Dom är lite halvgalna, men det funkar nog :)

Annars då.. hmm…
Har äntligen fått kontakt med en yogagrupp här nere, och den är precis här i min lilla stad! Typ asnära! Dom drar igång i mitten på mars efter ett uppehåll nu, och då ska jag frekventera stället så mycke jag bara orkar!! Najs najs :D

Nu får det räcka med text för idag.
Nämen! Några bilder idag! Ojsanhoppsan!

               

Puss på dig lilla pappsen, och puss å kram på er alla andra också!

---

Tack som fan Johan, kul att du uppskattar det :D
Jag hade jävligt kul åt att skriva det faktiskt. Visst kan man känna igen stilen ganska mycket, du som har läst boken? Ball stil är det iaf. Det är så korthugget men ändå så skönt att läsa!
Ja vem vet, det kanske poppar upp en bok av lille herr Sundberg nån gång om ett par år?
Men vi ska inte ta ut nåt i förskott tror jag. Har typ hundra påbörjade men ingen som jag känner för att avsluta hehe ;)
Men du, om du saknar värmen så KOM HIT FÖR FAN. Typ ingen som kommer och hälsar på mig, och det vore skitkul om du tittade förbi en vecka! Fundera på det :D


Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej lilla gubben. Det är så himla roligt att se att Du har det bra och att Du reder Dig och att Du verkar ha det så braaaaa. Den bortskämda lilla grabben verkar inte finnas kvar, utan nu är det en vuxen människa med heeeeelt egna erfarenheter. Skitkul. /pappa

2010-02-03 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0