BILDFROSSA

Tjo!
Märks det att jag är ledig tvâ dar i rad eller? Grymt skönt, men jag börjar redan bli lite raslös haha.
Hade ett pr fina planer pâ cykling och/eller dykning idag, men det fick bli en mellandag till. Det behövdes tror jag. Inte för att jag är utarbetad direkt, men man ska inte underskatta vila heller ;)

Nu, i ledighetens anda, har jag i alla fall fâtt tummen ur * och lagt upp mssa nya bilder!!!
Det finns som vanligt lite mer pâ facebook, men här är 40 stycken iaf :D



Sâg att jag hade missat att lägga upp lite gamla dykbilder här pâ bloggen ocksâ!


Gotta love diving :D


Everything OK


blubb blubb


Dykning i Taurito med Blue Explorers!


Stencool papegoja :D


King of the Hill


Fantastisk dag pâ toppen av ön!


Vaad kan det va för växt..?


Nope, inte den heller. Bra frâga..


Morris is Sta Lucia kyrkan


Inne i grottresturangen Tagoror, i Guayadeque dalen


Mysfika i Las Palmas


Världens paella! I Vegueta, gamla stadsdelen i Las Palmas


Moderna konstmuseet i Las Palmas


Egopic! Nyklippt, skägglös (nästan iaf) och solbränd :D


Liten tapaskurs pâ mysig resturang


Floro in action! Friterad fisk är vad som gäller!


Gott gott!


Juan bjuder pâ en avslutande läckerhet. "Gömda kackerlckor" Grymt gott! ;D


Najs vy över Tejeda och Roque Bentayga


Guliga doggies som förföljde oss en lâng bit


¡Barranco muy bueno!


Översvämmade leder är inet hinder! Bara härligt uppfriskande ju!


Ditât ska vi alltsâ.


Grymt vandring med grymt sällskap :D


Kolla va grönt det har blivit, bara nu sista tvâ veckorna!


Tropical, inhemska ölen!


Epic night out med Jonas Hallberg!!


Busunge med gasen i botten! Leon the man!


Nöjd Inez! Världens coolaste sparkcykel ju!


"christmas tree" specificerar inte vilket sorts träd det ska vara. Det här var mitt christmas tree i âr :D


Sâ otroligt vackert med lite vatten :D


Härlig soluppgâng


Världens drag pâ utekväll med tjejerna Sjunnesson!


Jenny var lätt grymmast pâ dansgolvet!


Kolla sjukt goda sikten! Första gângen jag sett ända till La Gomera! (där till vänster bakom teneriffa alltsâ)


Helt otrolig dag pâ mountainbike!


Tagen i farten pâ cykeln xD


Världens mest awesome ställe! Just look at it!


------------------

Sâdär ja! Hâll till godo :D
Missa inte dom tidigare inläggen frân i veckan nu bara för att det här tar sân plats ;)
Jättekramar pâ er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0