life is good

Tjo!

Nu händer det grejer mina vänner. Life is good :D

Jag har förvisso nästan inga pengar kvar efter bilköp m.m. men nu har jag både egen bil, bra jobb, skön lägga, och nu även en underbar tjej! For real, life is good right now!

 

Bilen har jag döpt till Torsten, efter blöjreklamen som gick för typ hundra år sen:

Två bäbisar sitter och tittar på tv, och ser en annan bäbis som har dålig blöja och är alldeles ledsen. Dom tittar menande på varandra och säger ”stackars Torsten”. Och en lagom skruttig bil i en hobbyäventyrares ägo får onekligen utstå en del. Så på små grusvägar eller branta uppförsbackar i bergen gäller ”stackars Torsten” även för min lilla bil haha.

Systeryster kommer säkert invända att en viss hyrbil fick titeln förra året, men det skiter jag i, tihi ;)

 

Den underbara tjejen heter Hanna, och jobbar också säsong här nere. Även fast jag ju har världens bästa jobb är jag lite avundsjuk på henne. Hon jobbar typ med att skratta och leka hela dagarna, för hon är aktivitetsledare för massa semesterbarn. Självklart massa administration och alldeles för många arbetstimmar per vecka, men ändå! Helskoj att leka med kalaskuligt kanonknäppa kids hela dagarna :D

Jag rusar med huvet före in ett förhållande som redan nu känns väldigt seriöst, och jag bara njuter. Ibland går det fort, men jag har bara förhoppningar och inga förväntningar. Life is good, Hanna is good. Both of them are just way too good not to love.

 

Idag blev min lägenhet plötsligt tom igen efter knappt tre veckor med konstant påhälsning. Mycket trevligt med liv kring läggan, men rätt skönt att va själv i lugn å ro också. Alla som har vägarna förbi är fortfarande välkomna att krascha på min soffa, men så länge den är tom ska jag njuta av lugnet.

Har haft möten idag som alla torsdagar/söndagar, men det har inte gett mycket. Det ska ju göras, och det är ändå viktigt att va med och synas, men de e ju roligare om man får igång lite folk så dom hänger med. Idag icke, kanske nu ikväll på sista mötena. Har ändå definitivt varit en skön dag. Kanske skulle försöka gå ner å träna nu innan nästa möte. Ja så blir de nog.

 

 

Nu trollas härmed även fram lite bilder från hittills på säsongen, som en mycket förkortad sammanfattning. Ni som hänger med på riktigt har redan sett dom skulle jag tro, men vissa har ju inte tillgång till facebook, som tex lilla morrmorr m.fl.

Håll till godo!

 



Ett dimhöljt San Bartolomé de Tirajana


Partykväll med dykgänget.


Fantastiskt vackra leder!


Syster-yster is Happy Diver


Yay!


Snygg tjej i vacker solnedgång.


Puss!


Mor & Far i Tejeda på mandelbageriet.


Roadtrip!


Såhär jobbar jag...
;)

 


Enough wrighting for one day ;)
Puss å kram på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Cogo

En bild säger mer än tusen ord sägs det va? Dina leenden på bilderna säger mycket om din vistelse :) Men när får vi se mer utav Hanna?

2010-11-24 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0