mor & far på nya äventyr

Heey

Nu har mamma och pappa trillat in också! Himla mysigt :)

Lilla mor står just nu och lagar carbonara, gnolandes med ett glas rött i ena handen, och pappsen sitter ute på terrassen och dricker öl och löser sudoku. Life is good, det kommer dom va dom första att hålla med om.

 

Jag har just kommit hem från sista mötet, som i ärlighetens namn inte var nåt möte idag. Vi tror att guiderna som skulle vart där är på flygplatsen med förseningar, men det är lite oklart och ska jag va heeelt ärlig så… skiter jag högaktningsfullt i vad dom gör. Dom var inte där, och jag får middag en timme tidigare än väntat. Life is good som sagt, haha.

 

Men det faktum att lördagar har blivit mötesdagar tillsammans med torsdagar och söndagar är väl inte helt underbart om jag ska säga vad jag tycker. I och för sig ska jag absolut inte klaga, även med bara en ledig dag i veckan är det här en sanslöst bra jobb. Blir bara lite mindre supersoft, vilket ju känns trist när ja nu är så bortskämd med det liksom haha.

Hoppas man kan filtrera bort lite möten som ändå är dåliga och meningslösa så blir det lite fritid på lördagar i alla fall. Vamos a ver.

 

 

Och jag har köpt bil!! Ni som kollar på facebook har vetat det en vecka eller så eftersom jag skriver lite mer sällan igen hehe, men nu finns det här också så nu vet hela världen ;)
Bilen är inte estetiskt perfekt men går underbart bra, och det är precis så frihetsgivande och skönt som jag förväntade mig. Vill man se på solnedgången från en bergstopp så göör man det, utan att det tar två dar att ta sig dit och tillbaka haha. Och vill man fara å handla gör man det utan att behöva ta bussen och ägna hela dan och så.
Oh the freedom that lives inside that box on wheels, ooh the freedom :D

 

 

Oj, nu är maten redan klar! Jag hör av mig igen så småningom. Puss å kram alla småtroll!

((2010-11-06))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0