Shameless advertisement

Tjo!
Jag har inte så mycket intressant att skriva om från idag, eftersom dagen mest innehållit sovande, slöande och mysande. Hade ett par infomöten nu på kvällen också, men annars har jag bara njutit av att inte vara så bakis som jag egentligen hade förtjänat. Men å andra sidan sov jag rätt länge också :)

Men jag tänkte jag skulle göra lite skamlösreklam för den minst sagt trevliga anledningen till att jag är här, nämligen Rocky Adventure, företaget jag jobbar för.
Först, två av mina bra bilder från bergen förra året!

 

Och så addresserna!
http://www.rockyadventure.com
http://www.facebook.com/rockyadventure

Och våran hemsida kommer inom kort att uppdateras och bli ännu bättre! Jag har sett hur slutprodukten planeras se ut och den är riktigt snygg!
Både på nya hemsidan och på facebook finns massvis med vackra och inspirerande bilder från våran äventyrsö!

Ha det gött mina vänner, vi hörs och ses! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0