Flygningen!

Morsning!
I förrgår gjorde jag något ovanligt. Jag var ute och flög!
Och tro inte att det var ett vanligt plan till arlanda, det vore ju inte så ovanligt. Jag flög med en arbetskompis i ett litet propellerplan tvärs över stan! Det var sjukt kul att se allting ur fågelperspektiv, och han gjorde dessutom lite enkla stunts så att mina händer börja darra hehe. Visst, jag är lite mesig får jag väl medge ;)
Men det var otroligt kul och det var ju en mycket häftig känsla!

Pär och Anna följde också med, men dom fick sitta där bak. Jag sitter fram brevid Calle, och jag fick prova styra lite också! Hela grejen var grymt kul som sagt :D
        

Alla som har möjlighet borde prova det här nån gång!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0