Tidigt på jobbet

Ja tidigt... det är väl det minsta man kan säga när man börjar 05:00...
*gäspar*

Man är lite sömnig, det måste jag säga. Men jag har haft tur iofs, för jag har alltid haft lätt att hålla igång när jag väl är vaken. Jag är väldigt sällan morgontrött när jag väl har vaknat, även om det kan vara nog så svårt att komma upp ibland.
Nu sitter jag i fikarummet ute på flygplatsen och väntar på att nästa kärra ska trilla ner så man får nåt mer att göra.
Det är nästan skönare att ha något att göra när man är trött, för då märker man inte lika tydligt att man egentligen skulle vilja dra en ordentlig powernap ;)

*gäspar igen*

Nä, en mycket liten powernap hinner jag fan innan den kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0