Fint väder

Gomorron!
Eller ja... för mig är det morgon iaf, eftersom jag bara varit vaken en timma ungefär.
Annika började tidigt så jag gick upp och åt frukost med henne, men själv börjar jag först tio idag. Det ser ut att bli fint väder, så det blir troligtvis skönt att vara ute under dan. Förhoppningsvis räcker det med t-shirt, så blir man inte så svettig när man kämpar som hårdast :)

Shit va laddad jag är inför söndag förresten! Hoppas verkligen det är fint väder då.
En av mina arbetskompisar ute på flygplatsen har gått flyggymnasiet och har flygcert för att flyga cessnor (små plan, kort sammanfattat), och på sönda ska jag få följa med han när han ska ut och flyga!
OH MY, va kul det ska bli :D
Jag utlovar flygfoton över gäddvik och bergnäset, och så får vi se vart vi hinner flyga mer. Inga försäkringar vad gäller bildernas kvalite iofs, men ändå. Ska bli kul att se allt ur ett annat perspektiv.

Jajja, nu är det dags att göra sig klar föt att fara och jobba.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0