Fotbollskväll...

Det låter kanske lite typiskt när en kille skriver "fotbollskväll", men jag har aldrig varit speciellt sporttokig och igårkväll hade ingenting med riktig fotboll att göra hehe ;)
Jag och några polare var och lirade lite för skojs skull mellan ca halv elva och halv tolv, när dom seriösa människorna äntligen hade gått hem. Vi var tre tjejer och tre killar så vi körde tre mot tre.
EN av oss sex kan spela fotboll, och det var förståss en av tjejerna. Men oavsett om det var tack vare henne eller om vi grabbar bara sög, så spöade dom oss med 10-6 haha. Men det var en grymt rolig kväll, och vi har redan bokat in onsdag kväll nästa vecka. Vi ska försöka göra det här till en veckotradition under sommaren har vi tänkt :D
Nån som är sugen på att vara med? Ring mig eller Johanna!
The more the merrier, right?

fotbollen

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha lite senare hittar jag den hära bloggen, se på tusan! spana in min också om du är nyfiken ;)

hade bra!

pussåkram!

//

Johanna

2009-04-05 @ 14:12:30
URL: http://soair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0