Jobbar över

Shit va less! Jag sitter på jobbet och tråkar. En kärra från arlanda hade något tekniskt fel, så den är tre timmar sen och jag måste jobba över. Men tro inte att jag har NÅGOT att göra medans hehe. Ganska slött iofs, kollar på tv och surfar runt på nätet. Men man hade ju hellre farit hem =P
Annika var jättetrött efter sitt jobbande, hon har inte hunnit vänja sig än. Men iaf, åå hon sov fyra timmar förut och nu är hon jättepigg och less för att jag inte kommer haha. Nä bara skojja, hon e snäll :D
Jag trillar kanske in inatt, för imorrn bitti ska vi och träna på inpuls, så det är lika bra vi sover på samma ställe ^^

G'night folks, hoppas ni slipper jobba över mitt i natten på en fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0