Svettig men nöjd

Idag har varit en bra dag!
Jag började med att sova till elva, och bara det gör det ju till en bra dag haha. Men det va sjukt skönt efter gårdagen som innehöll både arbete, karateträning och fotboll (en smula oseriös, men jobbig i alla fall).
Sen... sprang jag och Annika ca 1,3 mil som superladdning inför stadsmaran på lördag (den är 1 mil). Det var sjukt tungt mot slutet men det var så härligt att känna att det ändå gick bra =)

Sedan har man jobbat och slitit, och idag har jag svettats ordentligt på jobbet må ni tro! Vid kvart över sju trillade det ner fyra plan samtidigt, varav två var överlastade charterplan från Turkiet... Dessutom gick ett bagageband sönder och det var lite kaos med det mesta... Bäddat för framgång... 
Det löste sig ju förstås, men det kändes som ett ordentligt träningspass det vill jag lova!

MD80_1


Nu ska här sovas, så man orkar jobba lika mycke imorron också. Men med kinamatsrester som matlåda är jag oslagbar :)

G'night y'all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0