Mycket härlig dag!

Tjo!
Jag och Annika var på Inpuls och körde spinning i morse. Jag har aldrig gillat spinning, eftersom jag älskar att cykla vanligt och jag tycker det känns konstigt med spinningstilen. Men idag var det riktigt bra faktsikt, lagom tungt och lagom länge. Jag kommer nog gå på spinning lite oftare iaf, nu när jag vet att det inte är helt hemskt hehe ;)
Jag är SÅ glad att jag investerade i det där träningskortet, även om jag egentligen borde använda det ännu lite mer. Men det är så härligt att vara igång, och inte bara slappa längre. Känns grymt bra när man har tränat och duschat och kommer ut i sommaren och har hela dagen framför sig!



Men nu ska jag trots hälso-propagandan jag just skrev lägga mig å glassa ute i solvärmen, haha! Härligt med sommar som sagt. Vem vet, det kanske blir en glass eller fika eller så inne i stan också.
Ska klämma nåt litet till lunch nu bara, sen är det hardcore sommarslappande som gäller och så får vi se vad som händer med resten av dagen!


(gammal bild, men den passade så bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0