Hejdå-tårta :D

Tjo!
Då var sista arbetspasset på svensk mark den här sidan äventyret avklarat och avslutat. Och vilket avslut också! Jag bjöd på hejdå-tårta och det var massor med folk som jobbade (eftersom de var charter ikväll) så jag fick massa glada tack och lycka till. På det hela taget väldigt trevligt :D
Jag slog tillåmed på stort och köpte två tårtor så dom som jobbar imorron också får smaka :)
Attans bananer att jag inte hade kameran med mig dock, hade ju kunnat va kul med lite bildbevis på dom lyriska minerna när det konstaterades att det blev tårta till kvällskaffet hehe. Men ni kan nog föreställa er; ett litet fikarum med tio flyglastare mellan 21 och 63 och alla ler lyckligt med den där lilla extra glöden i ögonen. Underbart ;)



När jag slutade sa alla lycka till och hej då och allt möjligt och omöjligt annat, och sen knallade jag mycket nöjd och glad ut i den svala natten, över parkeringen bort mot bilen. Bra sista arbetspass faktiskt. Alldeles utmärkt.


Fatta att det är mindre är mindre än två veckor tills jag lämnar luleå nu... Helt otroligt, jag börjar onekligen bli lite små-nervös xD
Nervös är väl fel ord egentligen, men lite uppskruvad är man ju, helt klart. Ska bli najs med lite extra fritid nu fram tills jag åker, så man hinner träffa folk och packa noga och massa sånt :)



Nu väntar jag på att trollungen ska sluta jobba så ska jag hämta henne sen.
Gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: caroline

app app app sakta i backarna, den var ju bra. hade bara höjt den till skyarna. lätt sevärd! se den daNNE

2009-08-29 @ 13:41:56
URL: http://carou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0