den portabla julhelgen

TjO!
Nu har morris som sagt landat in och hunnit se sig om kring lite grann. Verkligen grymt mysigt att hon är här :D
Med sig hade hon även "den portabla julhelgen", nerskickad via henne från min underbart halvgalna familj uppe i norrlandskylan.
Det var, till att börja med, ett helt gäng julklappar som jag inte ska öppna förrän på julafton. Skitcoolt :D
Men det som var häftigast just för stunden när jag öppnade väskan var JULGODISET. Fan va härligt med lite riktigt pappa-julgodis att spara och njuta av. Och mammas pepparkaksdeg och en hel flaska glögg och allt möjligt! Tack familjen, ni är så söta!
Och jag gillade verkligen ditt kort syster lilla! Jag utgår från att du håller vad du lovat och kommer ner i Januari nu haha ;)

Annars har jag väl inte så mycke mer att førtelle tror jag. Mötes-dag idag, så nu har jag varit klart på alla förmiddagsmöten och sen har jag ett par ikväll också. Igår va mysdag med morris, gick en långpromenad längs stranden bort till Maspalomas och mini-öknen på fyra timmar. Gomiddag och lagom tidigt i säng, härlig dag alltså :)

Vandring imorron. Får se om morris ska följa, hon har tagit grispest-spruta nyligen så egentligen får hon inte vandra förrän på onsdag. Men vi får väl se hur hon gör, det blir nog bra vilket som.
Sen har vi förresten sagt att vi måste hyra en bil nån dag så ska jag köra runt henne och kika på massa fina ställen på ön som är svåra att hinna se annars. Ska bli skitmysigt för då får jag kanske se lit emer av dom delar av ön som jag själv inte hunnit utforska ännu.

Men men, nu ska jag gå och leta reda på morris och så ska vi se om vi kan kopiera lägenhetsnyckeln så vi har en utlåningsnyckel. Både nu till mormor och sen till trollsyster och alla andra som ev. kommer bo i min lägenhet haha.

Ha de gott gänget, vi hörs igen! :D



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Här hålls alltid vad som lovas!!

Jag har varit en jävel på att rimma i år ska du veta! det är min speciella julspecial för i år:)

jag kommer ha hela januari ledig i stort sett, och det ser ut som att vi blir ett stort stort gäng som åker ner till alperna, men troligen lite senare, mer mot påsk. så det är inte helt otroligt att jag kommer ner tidigare än planerat, redan efter ny¨år eller så. hur går det med mitt jobb? är det fortfarande on the market? kan dom hålla det tills jag kan komma ner? ni får ju berätta att det vore en sjuk förlust för företaget om dom tillsätter det med nån annan än mig!;) ha det så bra, hälsa mormor, puss och kram

2009-12-07 @ 15:20:54
Postat av: Mika

Daniel Sven Erik Sundberg....Naken...nästan !!! du får skaffa ett stativ så du kan sträcka på dig när du poserar annars blir det ju L o L....moster kan visa dig...hahahahahahahaha....du kör sexpacken och moster hängande U:na...hahahahahha tokfan men men det är härligt...Morris låter mycket nöjd i den info hon iblaaaand sänder över...härligt ...var rädd om henne och var rädd om dig...Du vet att man kan titta på dina bilder på Facebook fast man inte är vän till dig va ?

Modesty Blaise....något äldre, lite rundare, betydligt stelare ;)

2009-12-10 @ 01:41:07
Postat av: Mika

UPPDATERINGAR AV BLOGG ??????

2009-12-15 @ 00:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0