skitbil

Min bil börjar bli lite trött på mig. Eller trött på livet i allmänhet kanske. Den har inte dött helt ännu men det är ungefär en gazillion småsaker som måste fixas med den.
Så jag var till verkstan med den idag, men då har dom ju självklart helt fullt fram tills dom stänger en hel månad för sommaren. Så nu blir de att jaga bra verkstad till min lilla nissan, annars blir det körförbud :P

Har tänkte jag skulle köpa en ny bil istället, men det känns inte värt nu precis innan jag ska utomlands i över ett halvår. Köpa en ny när man kommer hem hade ju vart mera najs. Men vi får väl se, den kanske överlever tills jag åker trots allt.


Kommentarer
Postat av: TJ

Så hon är döéende, huh? Vad heter skönheten?

2009-07-08 @ 18:14:22
Postat av: Anonym

tröött biil! finns möjligtvis snakei kvar där?:)

2009-07-08 @ 18:46:22
Postat av: Danne

Mjo jag tror hon är det :P

Har börjat kolla på blocket efter vad som finns, för idag starta den inte ens. Måste ju inte va nån sjukt bra bil, men den måste ju rulla! hehe



Jo då han hänger kvar ;)

2009-07-08 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0