De e kul att klippa gräs xD

Tjo!
Jag har just kommit hem från jobbet efter att ha ägnat dom senaste fyra timmarna åt mer eller mindre oavbruten gräsklippning. Jag extraknäcker typ på Luftfartsverket Park och Miljö snart haha. Nä men man tar ju alla extratimmar man får om det inte är för mycke slit för ingenting. Nu va de fyra extra timmar för rätt chill jobb, och ganska fint väder på det, så jag klagar inte :D

Man e lite mör nu dock, både i skallen och i kroppen. Började jobba 05.15 i morse med at stå i krossen (allmänna benämningen på bagage-sorteringen, fråga mig inte varför för jag har ingen aning haha)
Så man har både sovit för lite, gått upp tidigt, lyft totalt ett par ton i väskor (I kid you not, det blir sjukt mycke om man räknar ihop det) och omväxlande kånkat runt på en röjsåg omväxlande knuffat gräsklipparen framför sig i några timmar. Men jag måste ändå säga att trots viss trötthet i allehanda kroppsdelar är jag vid gott mod och gott humör hehe.
Midsommar nalkas och jag är så pepp att inte ens det utlovade skitvädret kan få mig på dåligt humör! Jag ska berätta mer om planerna imorron, men de blir sjukt mysigt iaf det vill jag lova :D



Lilla pappsen mitt i årliga tio-kampen på midsommar förra året xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0