Laddar inför Midsommar!

Tjo!
Jag måste erkänna, jag har inte packat än! Vi ska åka vid halv åtta imorrn bitti (det är just nu 8 timmar dit) och jag har typ massor med saker jag borde göra istället för att sitta här vid datorn hehe.
Men jag är ändå grymt laddad för helgen, vilken vi som vanligt firar ute i Åströms (Jens, Kajsa, Karin, Åke) stuga i skärgårn :D
Vi har firat midsommar med dom där ute nästan varända år sen typ femton år eller nåt sånt, och det är lika härligt varje gång! Grilla, spela kubb, paddla kajak eller bara mysa. Allt är beprövat och allt funkar, man kan göra typ vad man vill! Det är jättemysigt där ute. Och nån dag under helgen är det den traditionella tio-kampen med tipsrundan som avslutning, vilken jag brukar va den som anordnar. Jätteroligt att va lekledare haha!

Smakprov ur årets tipsrunda:
Fråga 13.
I vilket av dessa land är swahili inte ett officiellt språk?
1 - Kenya
x - Tanzania
2 - Burundi

Får jag några gissningar? Jag lovar att  skriva svaret nästa gång jag skriver ;)


Nej, nu får de va nån måtta på slackandet här ska packas. blä..
Men ändå! Sen måste jag sova också, tur de inte e nå mycke man ska ha med sig. Gonatt på er där ute, vi hörs igen efter helgen. Glad Midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: carou

burundi!

2009-06-19 @ 11:00:34
URL: http://carou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0