Soliga dagar i sommarnorrland

Tjo!
Både igår och idag har varit såna grymt sköna dagar, med lugn och ro och härlig sol.

Igår ägnade jag en stor del av dan åt att gå en lång härlig promenad med doggen och Jens genom stan och runt gülzaudden och lite sånt. Sen satt vi ute på verandan hemma hos mig och lirade magic flera timmar och drack Brämhults otroligt underbara hallonjuice, inte illa det ;)

Idag har jag både ätit en härlig sushi-lunch, varit och badat i trolltjärn och nu om en halvtimme ska jag in och se på bio. Biobesök kanske inte är det mest ultimata när det är sommar och varmt, men det blir nog en najs avslutning på en redan grymt najs dag :D

Just nu sitter jag här vid och chillar med en annan juiceflaska i handen, och med kvällssolen på väg att glimta fram i mitt fönster ovanför datorn. Livet är bra härligt ibland.
Ha de najs alla där ute!

Kommentarer
Postat av: carro

haha magic, flera timmar?:P åh vad jag saknar norrland. ska ALDRIG mer klaga på kallt vatten för nu har jag varit med om det värstaste värsta!! om du läser mitt inlägg innan frank sinatra.. jag är allvarlig, det är hopplöst.

2009-07-01 @ 09:40:06
URL: http://carou.blogg.se/
Postat av: TJ

yeay för magic i timmar och sushi-lunch!



Vad var det för film på bio?

2009-07-02 @ 18:41:07
Postat av: Danne

Jajjamän, de e så de ska va ;)



Vi såg transformers 2.

Jag har aldrig varit nåt stort transformers-fan, så jag var väl inte lika sjukt entusiastisk som vissa av dom andra hehe.

Men de va ju ändå en grymt häftig film, inget snack om de :D

2009-07-03 @ 12:32:21
URL: http://advena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0