Sömnbrist

Tjo!
Vem kunde tro det, det blir ett inlägg idag också! :D

Denna dag präglas av sömnbrist... fan va trött jag är.
Jag vet inte hur jag lyckades, men jag har knappt sovit alls inatt. Jag gick och la mig FÖRE TIO eftersom jag skulle upp och cykla till jobbet vid 05.00. Men icke! Jag låg och vred mig till efter halv ett, och ändå vaknade jag till vid fyra strax innan mobilen började leva om på andra sidan rummet. Det gick ändå ganska bra att ta sig till jobbet faktiskt, men nu såhär efter lunch är man i ganska djup koma. Tur jag bara ska jobba till tre :P

Man borde nog ta sig iväg till inpuls och träna i kväll. Det är över tre veckor sen ja va där, shit va slö jag är haha.
Fast jag har i alla fall gradetar med ashihara-karaten och sprungit stadsmaran, så helt förtappad är man väl inte. Stadsmaran va härligt i år faktiskt, jag sprang milen på 56.19 och det är personbästa. Självklart inte nån sjuk tid om man jämför med dom som kan springa en mil, men med tanke på att jag vägde ca 94 kilo för tre år sen så är jag grymt nöjd hehe ;)
Ett inpuls-kort och lite vettigare käk har gjort underverk och jag är nere på ca tjugo kilo lättare. Den största skillnaden man känner, till exempel på stadsmaran, är orken. Jag kan inte springa så otroligt snabbt, men jag orkar göra det utan att dö på kuppen. Och en kvart efter kändes det som att jag hade kunnat springa ett par kilometer till. Det är det bästa. Sen skadar det ju inte att man får lite fräschare figur tihi.
Har tänkt jag skulle deffa magen så gott ja kan, för det vore trevligt med en ruta till eller två. Men vi får se när det blir, riktigt så ambitiös är jag inte riktigt ännu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0