Säljarkungen, och bildbeviset på Julia

Tjo!

Ni vet veckans sju dagar; måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag?
Måndag, onsdag & fredag är vandringsdagar, tisdag och lördag är "lediga dagar" (oftare och oftare nu faktiskt btw) och torsdagar & söndagar ät infomötes-dagar.

Infomöten är ganska långtråkigt, och det är inte alls ovanligt att jag inte lyckas övertyga någon vandrare alls. Om det är dåliga möten eller bara allmänt för slöa människor till exempel. Men vissa dar flyter allt bara på, och stämmer så där klockrent! Idag var en sån dag, så det var faktiskt riktigt kul med infomöten för omväxlings skull xD


Nä precis Johan, det verkar inte va värt med vaccin här nere. Skönt, eller hur :D
Ja absolut, annars är allt utmärkt! Jag blir ju kvar hela säsongen och sen förmodligen lite till, så typ till mitten av maj eller nåt sånt. Härligt :D
Själv då, hur går de med spanskan??hehe
Hur länge ska du va där borta på fastlandet?



Och så till sist haha, är det ju efterfrågat bild på Julia! Bilderna har jag tagit från hennes facebook, har inga nytagna bilder med henne ännu. Men det kommer säkert hinnas med det också så småningom.
Hon är för övrigt grymt skön, så jag tror vi kommer va riktigt bra polare :D
  

   



Ha de gott alla glada! Vi hörs igen :D


Kommentarer
Postat av: Johan

Okey fan va fint det låter, fast tråkigt att fara när det börjar bli som bäst med besöker och folk osv. Hahaha spanskan ligger på hyllan brevid disken och betala räkningarna i tid, blir inte bättre än så här tor jag ;) Dra tillbaka till svedala och Luleå den 18 december och blir kvar om jag hittar nå jobb sen annars blir det väll att resa någonannanstans (jävla många N i det ordet du :P)

2009-11-16 @ 12:50:59
Postat av: Cogo

Hahaha, men Daniel då!



Är hon "skön"? XD



Det trodde jag inte om dig!



Mera bildbevis på hur din träning går! ;)

2009-11-16 @ 12:55:25
Postat av: Johanna

Svinis går för fullt, dock inte här så mycket, men dom säger att va 7 norrman har de, och alla dom kommer hit till Östersund för att shoppa? bra där!

Säkert "bara" vänner... ;)

2009-11-16 @ 22:33:33
URL: http://utanrecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0