chill vecka

hola hola :)

Den här veckan har varit najs, med rätt lite att göra men ändå så det rullar på. Björn har varit upptagen med en specialgrupp på norra sidan ön, och lite annat pyssel som jag inte heller kunde/behövde va med på. Så jag har både vilat (som om jag behöver det, men ändå) och tränat och cyklat en del. Grymt najs :D

Igårkväl var det mysig grillkväll borta i bahia, men massa folk från Fritidsresor. Mycket trevligt, och underbart at lära känna lite fler i ens egen ålder. Och gott va de med grillat ;)

Idag höll jag för första gången ett infomöte på ett hotellalldeles själv, och det kändes som att det gick ganska bra :)
Jag hattade nog lite grann mellan olika saker, men jag fick allt sagt som bör sägas och kom inte av mig eller sa nåt ointressant. De enda som va synd va att de va sjukt lite folk där. Visst, säsongen är inte igång ordentligt. Men det var typ en tredjedel av va det varit någon annan gång vi varit där. Killen från dykskolan var också lite less "typ lika man åker hem igen, det här ger ju ingenting" konstaterade han. Och det var inte en jävel som kom fram och pratade efter, så han hade nog rätt. Jag haffade två olika par och pratade en stund, men vi får väl se om dom hör av sig före måndag (fast det lär dom inte göra) och bokar. Hoppas kan man ju iaf xD

Imorrn är jag bjuden på gratis tapas-buffé av en kompis till Björn som har en resturang/bar vid havet. Tanken var ju först att Vi skulle dit hela familjen Westin och jag, men nu kan dom inte så jag ska gå själv. Men det blir nog trevligt, det var massa skandinaviskt folk som var specialinbjudna, från Svenska Kyrkan bla. Inte för att jag bryr mig om kyrkan egentligen, men dom är trevliga där :)
Sen lär man väl känna nån ny, och kanske finns det nån som känner nån som vill hyra ett visst rum som råkar stå tomt..
På tal om det så fick jag första intressesamtalet om rummet idag, av en mormor vars sondotter (tror jag det var) skulle komma ner och jobba från 15 december. Just pga datumet var jag tveksam, men bättre det än ingen alls, så vi får väl se :)

När kommer det nån av alla er hemmifrån då?? I'm dying to show you this place ;)
Ha de gott mina vänner, kram på er!
/Danne

Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Hej du gubben!

Du är lika dålig på släktskap som din pappa:) Om det var en mormor som ringde kan den inte vara en SONdotter utan i så fall en dotterdotter, tokfranson. Åh jag önskar såååå att jag kunde komma ner nu på direkten!!!

Kram mitt hjärta!

mamMAlena

2009-10-08 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0