nattbad i atlanten

¡Hola mi amigos! ¿Todo bien?

Har inte sà mycke att skriva egentligen, och jag sitter pà ett internetcafé som inte kan skriva a'et med en ring över. Irriterande xD


Men lit ska jeg vel fortelle! (typ norska..? ^^)
Vi bygger och bygger, och idag har vi málat lister och dörrar och sànt. Ganska drygt to be honest, men det ska göras. Och det blir som sagt grymt fint sen när de e klart! No doubt about it.

Utan att utveckla vidare màste jag bara nämna att ocksà jag nattbadade i atlanten härom kvällen. Stjärnklar himmel, mànljus, vindstilla, lagom stora vàgor, och tvà människor ensamma i atlanten. Väldigt trevligt ;)
Inga smaskiga detaljer. Mycket för att det typ inte finns nàgra iofs, men ni skulle ändà inte ha fàtt nàgra ;)
Hon lämnar ön i övermorron ocksà, för att jobba pà en annan ö.
Sà kan de gà!


Imorrn är det vandring hela dan. Ska bli skönt att komma upp i bergen efter hela veckan med övervägande bygge och sànt. Sà nu ska jag sluta nörda och fara hem och sova! Upp före sex imorron bitti xD

Ha de najs gänget, kraam :D


Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Din lilla fuling!:)

Ha det riktigt bra!!!

Kramar i massor

Ma

2009-10-07 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0