The real deal

Tjo!
Idag var det the real deal, jag och Kalle själva i bergen med en grupp. Dock en liten grupp (bara 7 gäster), men ändå. Det bästa var att eftersom Kalle inte har hunnit lära sig lederna var det jag som var den kunnige som hittar överallt.
Gästerna märkte ingenting, det är jag hundra procent övertygad om, men jag var inte heeelt säker hela tiden hehe. Men det är så det går till sa Björn, och jag antar att de e det. Jag hade ju gått där förut så jag viste ju ungefär ändå. "Nu börjar livet, det är bara att lära sig" sa Björn med ett finurligt leende i morse, och det känns riktigt bra nu :D
Annars hatar jag att inte ha full koll när jag ska göra något, iaf något där jag är ansvarig för andra. Men det gick ju fint, så jag lärde mig ju precis som han sa ^^

Tack till alla jag inte hunnit tacka för alla gratulationer i måndas och efter. Man känner sig ganska omtyckt måste jag säga :D
Stora kramar till er alla!

Har varit sjukt mycke jobb den här veckan. Även ala vandringsdagar har vi jobbat med huset till över nio varje kväll. Pfhuu...
Men nu börjar man se slutet! Det är redan grymt fint och mer och mer blir helt klart. Dom har redan flyttat in nu till och med. Så snart blir kvällarna lugna igen. Ska bli skönt, och särskilt för Björn ändå som han har stressat och hållit på xD


Orkar inte orda så mycke idag, men jag återkommer alltid förr eller senare ;)
Mera kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lillkerstin

Hej Danne!



Vi har haft strul med internet en vecka så jag har dålig koll just nu:( Tusen, tusen kramar från oss allihop i efterskott. Emil är uppe en sväng och hälsar jättemycket. FÖRLÅT att vi glömde bort dig! Du ska kompenseras senare, vi lovar. Hoppas allt är bra annars och vi jobbar på att komma förbi en sväng innan du landar i Sverige igen:)Ha det gott från hela fam Persson. Kramisar i massor!!!

2009-10-25 @ 08:58:09
Postat av: TJ

Yeay! Powerwalk med gäster! You go, dude!

2009-10-27 @ 16:07:11
Postat av: Mormis

Hallå lilla gubben!

Nu är mormis på gång! Kommer till Gran Canaria 4/12 åker igen den 18/12.Planet ska landa 11.55. Har beställt transfer till San Augustin, vet inte när jag kommer fram dit men kan väl ringa då.Nu får du tala om vad jag ska ha med mig. Hur är det med lakan, badlakan mm. Jag kan ju ta med o lämna till dina kommande besökare.

Kram Mormis

2009-10-28 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0