Härlig lördag

tjO!
Igår va en härlig dag. Sjukt jobbigt att ta sig upp ur sängen eftersom jag hade sovit lite för lite, men börjar man sen dagen med yoga måste det ju bli najs :D
Det va extra kul för TJ var med och provade yoga på en gratis-tillfälles-lapp jag hade, och han var både bra på det och tyckte det var roligt. Skitkul!

När vi hade varit på inpuls och yogat i lite mer än en timme va man lite mör, så vi satt nog i bastun minst en halvtimme och i relaxrummet typ lika länge. Grymt skönt.
Sen bestämde vi oss för att vi måste hita på nåt mer idag, när det nu började så bra. Så vi for och hängde med Jens, vilket resulterade i storslaget sushilagande, lite kortspel, och vääldigt många avsnitt av "Big Bang Theory". Helt underbart sätt att spendera en lördag. Jag for hem nån gång vid ett, mitt i natten :D

Nu ska jag fara och handla lite saker som min blivande chef på grancan har bett mig ta med ner (mot ersättning!).


Cliffhangern hänger fortfarande där på på klippan och dinglar, men det kommer. Jag tänkte vänta tills måndag eller tisdag då jag har tränat sista gången på inpuls innan jag åker ;)

Kram på er alla glada, vi hörs igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0