packningen påbörjad

Ja jävlar (på sin egen blogg får man säga så hihi), nu är det på gång!

Nu har jag pratat med Björn (blivande chefen) ett par gånger den här veckan, börjat packa lite, och börjat avsluta allt jox man håller på med här hemma!
Imorron blir sista större Magic-åtagandet innan jag åker tex. Viktigt möte om framtiden och föreningen, och turnering efteråt. Blir kanske lite chill köksbordsspel nån dag, men imorrn avsäger jag mig allt ansvar för dom närmaste åtta månaderna! Visst lite tråkigt iofs när man har varit med och byggt upp allt från grunden, men det är lite lättnad också tbh ^^

Och på tisdag är sista gången jag tränar på inpuls på länge också!! Jag utlovar härmed en före/efter bild från innan jag började träna där och nu. Den är helt sjukt. Sick I tell you!! ;D
Den kommer på måndag eller tisdag typ. Oooh, cliffhanger ;)

Imorrn är det dax för andra sprutan twinrix också, så jag inte får nå läskiga hepatitsjukdomar på mitt episka äventyr. Efter det ska jag utforska möjligheten att kanske klippa sig lite, köpa nya jeans, och växla till mig lite €.
Blir definitivt en välfylld dag, men den visar goda utsikter :D

Nu ska jag krascha på sängen så jag orkar upp till allt imorrn.
Gonatt alla glada, jag hör av mig med cliffhangern efter helgen om inte förr ;)

Kommentarer
Postat av: carro

sweeet det låter bra!

2009-09-03 @ 12:00:55
URL: http://carou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0