Tjo!

Måste bara berätta lite snabbt, i förrgår va helt underbart haha!
Björns två ungar Inez 2 år och Leon ca 8 mån (sjuukt söta!) bestämde sig plötsligt igår eftermiddag för att "nä fan han är nog okej ändå, den där" hehe.

Björn skulle in och handla en snabbis när jag och ungarna satt i bilen. Inez fick följa med in och så skulle jag och Leon vänta utanför. Han har precis börjat kunna gå om man håller han i händerna (nejnej, inte helt själv) så vi promenerade runt på trotoaren utanför så han fick se sig omkring lite, och så att han inte skulle va så sur. Bästa sättet att få busungen att va tyst är att låta honom gå en stund hihi.
Men Leon var mycked bestämd på punkten att vi skulle med in i affären och titta. Efter en stund tänkte jag att visst, det kan väl inte göra nåt så vi styrde tillsammans in över tröskeln. Väl inne möts vi av "TITTA MELOOON". Inez pekar med stora lyckliga ögon ner i korgen hon drar omkring på, och sen var all blyghet borta! Det var det första hon sa sen jag kom ner i stort sett, och sen har hon typ inte slutat prata med mig. Den eftermiddan lekte jag med barnen i typ tre timmar medans björn omväxlande städade, lagade mat och var med å lekte.
"Fan va bra barnvakt du är! Det här är ju jätteskönt!" tror jag han sa :D

Sen bjöd han och Linda mig på middag (de va tänkt så sen innan, men de va ju ändå perfekt att jag kunde leka lite med bustrollen också). Björns hemmgjorda burritos med riktig hemmagjord guacamole och allt möjligt annat gott är... helt sjukt gott. heeelt sjukt gott!
Så drack vi några öl och såg på när Zlatan sparka boll, och pratade och myste. Mycket bra dag och härlig kväll!


Igår och idag har varit ganska lugna och ointressanta as far as telling about it goes, men det har varit lika bra som tidigare. Köpte gymkort bla, så nu ska här bli riktiga magrutor innan jag kommer hem ;)
Dessutom har jag köpt ett spanskt kontantkort, så nu har jag nytt nummer!

+34 659 701 372


Kram på er allihop, vi hörs och ses :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0