jobb och actionmission, som sig bör

tjO!

Mina mötestider har ändrats lite så från nu är mitt första torsdagsmöte först klockan 11. Detta trodde jag ju skulle resultera i sovmorron!
...men icke.
Blev upp tidigare än vanligt istället, för att hjälpa till med ett konferensevent och lite sånt. Hinderbana på stranden, volleyboll, uppblåsbara kajaker, nergrävda ölburkar mm. Inte världens coolaste event, men det verkade ändå bli riktigt najs till slut. VI va ju inte med på det dock, det var ju mötena också..

Gick på mötena och käkade lunch efter med Karin. Riktigt najs resturang med "workers menu". Två billiga rätter från menyn för 6€ !! Hur awesome är inte det?? Och bra käk var det också :D
Jättemysigt när jag var hemma hos dom och käkade härom kvällen förresten!! God mat, kul att busa med grabbarna, och sen lirade vi "Wii" halva kvällen. Mysigt, roligt, jättetrevligt!

Sen vart det faktiskt ett litet action mission med Kalle, i en ravin ovanför Bahia Feliz bara men ändå. Finns massa coola ställen där nära, bara att man inte tänker på det. Letade boulder-stenar efter en karta Kalle hade hittat på nätet, och vi hittade massor. Riktigt tufft! Bouldering är inte egentligen min grej, i jämförelse med vanlig klättring iaf, men det varen najs utflykt :D
Och nu när det rinner vatten i dalarna forfarande sen regnet så är det så jääävla vackert uppe i dom där ravinerna. Vi hittade en djup pöl att spontanbada i också, så på det hela taget var de en AWESOME eftermiddag :D

Bilder från ravinen utlovas, men har inte lagt in dom i datorn än ;)


Nuuu ska jag knalla hem. Vandring imorrn och det måste handlas och lagas mat nu.
(jepp, hade tänkt laga själv idag. inte köpkäk varje dag hehe)

Kram på er gänget, vi hörs och ses :D


--------


*Hahaha, missade spanska delen förra gången Johan xD
Skrev du de spontant btw? Då är du iaf bättre än jag på spanska!


*Klart man har det bra, lilla far :D
Roligt att det gläder er! Nä det är nog sant att man vuxit upp lite, nu börjar man ju va tvungen att ha koll på allt själv hehe. Men bortskämd kommer jag väl alltid att vara om jag känner er rätt ;)
Love you, massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Broder J

Jo jag har läst båda böckerna (aldrig fucka upp borde du också läsa)! Ja jag hade då köpt din bok allafall;)



Jaa hade ju sjukt gjärna velat komma över men det är ju det med pengar också, vilket jag skanar i dagsläget.. Så det blir Norge för min del redan nästa vecka, mest troligt!



Hahaha nee fan använder mig ev googel translate för den mening så du kan ju kolla vad det betyder sen återkomma med svaret :P

2010-02-04 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0