volleybollturnering

tjoo

Idag var det heldag med volleybollturnering nere på stranden här i San Agustin. Ett svenskt företag som är nere och konferansar, och så skulle dom han lite avkoppling och tävling, precis som det brukar vara. Trevligt folk som var mycke nöjda :D
Har altså varit på stranden hela dan! Var där vid nio och byggde fyra vollebollplaner, chillade till typ ett, åkte och hämtade folket, var huvuddomare (haha), åt buffé (shit va mätt!), tackade och tackades, skickade hem dom igen. Skysst dag helt enkelt :D

Inte så mycke annat kul att berätta om tror jag. Jo, va på middag hos Karin och grabbarna igår igen. Lika najs som sist, och det var grillat att äta!! Awesome, grymt gott. Sen var de vin och sällskapsspel hela kvällen, kom inte hem förrän strax före två. Som det ska va en fredag i gott sällskap!

Nu ska jag knata ner till mig och överväga om jag ids hänga med ut med några charterguider ikväll. Rätt rejält trött faktiskt, så det lutar åt att banga.. Inte alls likt mig hehe xD

Men, njut av livet och ha det fint mina vänner. Vi hörs igen :D


Kommentarer
Postat av: Mika

Men Danne...... Skysst........VAD STÅÅÅÅÅÅR DET ??????



Menar du sjysst kanske ?????

2010-02-06 @ 22:26:20
Postat av: Mika

" Dumma barn " hahahahahha



Var rädd om dig

2010-02-06 @ 22:27:16
Postat av: Åke

Det kanske var kysst :D

Kul att du har det bra, det har vi också.

2010-02-09 @ 20:23:05
Postat av: Mormis

Har du äntligen köpt nya skor!!!!! Jag skickar ner några fit dry strumpor med Anna,som du kan ha i dem. Har just återkommit från Arlanda och avvinkningen av henne.Mycket trevlig läsning - dina bloggar. Här är så mycket snö att jag snart inte vet vad jag ska göra av allt när jag skottar.Jättekram!

Mormis

2010-02-10 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0