the most awesome klättringsdag ever

tjOO

I lärdags (jag veet, jag är seg) var jag och KLÄTTRADE för första gången på fyra år.Och shit va bra de gick och va kul de var!! Lärde känna två härliga nya människor och fick känna att jag verkligen klarade klättring på ett sätt som jag nog inte gjort förut. Kanske inte svåraste klättringen, men en av dom svårare jag har gjort, och det gick ändå riktigt bra från första gången nu :D
Sjukt fint väder också, vilket ju inte försämrade det hela direkt. Jag har en del bilder från denna underbara dag, men dom låter vänta på sig som vanligt hehe. Så fort jag får med mig usb-minnet till en dator med internet blir det lite ny visuell njutning, det lovar jag ;)

Kort idag igen, ska hem och krascha på kudden nu. Men ha det underbart där ute i världen, vi ses!!
Kraam :D

Kommentarer
Postat av: mamMAlena

Kram på dig underbara unge!

2010-01-23 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0