"ensam hemma" starring...

...mig.

Uj va tomt de blev i lägenheten nu! Julia flyttade ut härom dan (inte för att hon va hemma typ nånsin innan heller men ändå) och nu gled mor och far hem för att skotta snö igår. Jag kan väl inte påstå att jag vantrivs och är ledsen, men det är fan roligare att ha lite liv omkring sig.

Har suttit hela dan nästan och sorterat igenom musik på en extern hårddisk som jag har lånat av en kompis. Helt galet va beroendeframkallande det var. Jag kunde knappt sluta för att göra lunch, och än mindre för att gå och träna xD
Till slut gav jag vika för mina kroppsliga behov och åt lite lunch, men till gymmet tog jag mig aldrig. Så fånigt att dom bara hör öppet till två på lördagar. Och STÄNGT söndagar! Hur kul är det?? Söndagar hade varit en perfekt gymdag annars. Men men. Ska nog ut och springa lite nu ikväll, så man inte känner sig helt förslappad.

Men jag har iaf fått in MASSOR med ny skön musik på min lilla dumburk nu. Riktigt sweet :D
Och jag har ändå typ en tredjedel av hårddisken kvar att gå igenom, så det blir nog några tusen nya låtar till slut hehe.


Veckan som mor och far var här nu har varit jättemysig och precis lagom aktiv. Dom har vandrat och dykt, vi har spelat sällskapsspel och druckit vin och ätit gott. På det hela taget en fantastisk vecka, precis som det ska va.
En av nackdelarna med att ha folk som kommer och hälsar på dock är ju att man bränner mer pengar än när man är själv xD
Men nu ska jag skärpa mig så jag har en liiiiten buffert inför eventualiteten att jag inte har jobb direkt när jag kommer hem.

Och på tal om komma hem. De e fan bara lite mer än en månad kvar nu eller nåt sånt. Två max! Ska bli najs att komma hem faktiskt, trots att äventyren aldrig tar slut här nere ;)


Nuu är det middagsdags. Får se vad vi kan hitta på. Kanske blir en kebab på Adio Mare idag, de va ett tag sen och dom kostar inte sååå mycke... hehe.

Puss å kram på er alla glada, vi ses och hörs :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0