Life is good

Heeej!
Tänkte utöva en kortfattad men optimistisk förhoppning att få dig att le. Just du som läser, just nu ;)
Så jag börjar med tadaaa:




Jag hade härom dagen anledning att säga "jamen det är liksom min nisch i livet att va glad" och fick allmänt medhåll från närvarande vänner.
Och igårkväll på jobbet var det en som konstaterade något i stil med "alltså du har ju liksom fixat dig ett ganska bra liv Daniel", och även han fick allmänt medhåll från omgivningen.
Och en av mina favoriter, sen några månader tillbaka; "alltså du är så förbannat värdelös på att ha en dålig dag, fy fan!" ...nuff said.

Life is good, and I hereby hope to inspire you to agree ;)
Puss å kram allihop, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Cogo

hahahha, awesome!

2010-09-09 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0