Bara en månad kvar!

Tjo!
Inser just nu att det är mer eller mindre exakt en månad tills jag tar planet ner till sthlm för en kort mellanlandning innan det bär av mot gran canaria :D
Börjar bli lite pirrigt i ärlighetens namn, men fy fan va kul det ska bli! Jag pratade med min blivande chef på telefon härom dan, och det verkar bli en mycket najs uppstart när jag kommer ner. Tydligen är det i stort sett inte en själ på gc under september, så då kan man i lugn och ro lära sig alla vandringsleder under hela första månaden (!) och dessutom typ hinna lära sig surfa lite och känna in sig på stället så man är lite världsvan och cool när alla turister trillar in i början på oktober ;)


Det blir grymt najs!


Idag har jag varit anordnare av ännu en stör magic-turnering, och även denna var grymt lyckad. Alltid lika härligt att få så mycke uppskattning när man lägger ner tid och kraft på att ordna saker för folk :D
Och nu börjar folk inse att jag är borta om en månad också, så nu börja folk komma igång och försöka ta till sig hur dom ska göra för att hålla igång alla turneringar under vintern. Det blir kul att komma tillbaka och se hur det har utvecklats :D

Nu är klockan strax efter 04:00 och jag har ägnat merparten av dom fem senaste timmarna med att köra bil till och från boden, för att lämna/hämta glada damer på möhippa xD
Kajsa Åström gifter sig ju nu om några veckor, så min syrra hade ju typ vispat ihop den ultimata möhippan till idag, så då får man fan ställa upp och köra hehe. Blev ett par koppar kaffe för att inte köra av vägen dock, och jag antar att dom är enda anledningen till att jag sitter vid datorn och skriver istället för att ha kraschat snarkande i hallen nu när jag väl är hemma xD
Men å andra sidan kvittar det HELT och hållet eftersom ja är leding sönda månda, så jag hinner sova ikapp... Fast nu är det nog dags att påbörja ikapp-sovandet ifall jag vill hinna upp alls imorrn innan de e dags att lägga sig igen.


Ha de najs allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0