Vandring, god mat och DYKNING

Tjo!
Grym dag i bergen idag, as it should. jag och Kalle körde själva med en liten grupp på bara nio glada vandrare. Och inte vilka vandrare som helst! Vi slog fan fartrekord på långa leden runt Santa Lucia, de va riktigt härligt och alla va jättenöjda efteråt. Det är i ärlighetens namn nästan alltid alla, men ändå :D
Väl nere gymmade jag en lite (en knapp timme bara men de va lagom idag), och konstaterade nöjt att magrutorna börjar synas på riktigt mer och mer. Skönt att duscha länge också efter en sån aktiv dag.
Sen käkade jag en asgod hemmagjord bocadillo (stor macka) med tomat, skinka och pesto (de trodde du inte va morsan??). Underbart gott.
Sen ringde jag lite telefonsamtal och tog reda på vad jag skulle sikta på att göra imorrn när jag ska va ledig heeelaa daaaan :D
Kollade upp delfintur (töntigt visst, men mysigt och inte så farligt dyrt), yoga (det SKA jag göra nån dag men hon svarade inte) och dykning. Och dykning blev det!! Fan va kul de ska bli :D
Ska va där 9.30 och sen antar jag (och hoppas typ) att vi kör hela dan. Ska bli roligt att prova nåt nytt. Dessutom är de PADI, så det är verkligen the real deal, som gäller över hela världen och allt sånt.

Länken till mitt facebook-fotoalbum ligger förresten i länklistan i högermarginalen där ---->
Mormor säger att den funkar, så då borde den definitivt göra de för dom flesta andra också ;)

Om jag har vuxit nåt som människa? Ja det skulle jag vilja påstå. Utan tvekan. Man kanske inte är sin egen bästa bedömare, men det känns att jag utvecklas och lär mig saker hela tiden. De e najs :)

Kram på er!! Kanske får lite bilder från dykningen att visa sen, vore skoj! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Danneman!

Fixade du go-mackan själv!;)

Nu har jag ju kommit in på facebook så jag fått se ännu fler fina bilder! Dykningen verkar ju ha funkat jättebra. VAd kul! Skönt att du haft en sån härlig ledig dag. Fortsätt ha det sådär jättebra!

Kram / Ma

2009-11-09 @ 00:47:32
Postat av: Mika

Fick du mitt sms igår ???

Jag tror du har utvecklats supermycket...stor kille nu...stor människa....har Anna någon blogg eller så ?

2009-11-11 @ 21:42:02
Postat av: Mika

Fotolänken fungerar utmärkt....finfina bilder du tar....vad har du för kamera ?



Mika

2009-11-11 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0